FANDOM

UWAGA! Ta postać pochodzi z oryginalnej obsady filmu i jej opis nie musi zgadzać się z prawdą. Artykuł z prawdziwymi informacjami znajdziesz na JWS Wiki.

UWAGA! Zawartość na tej stronie może być skopiowana z naszej wiki. Jeśli chcesz zobaczyć oryginalny artykuł zajrzyj tam!

Klik
Chmuroskok
640px-Dragon2 cg cloudjumper 01 zps29365657
Podstawowe informacje
Rasa Smok
Gatunek Stormcutter
Płeć Samiec
Jeździec Valka
Wiek ?
Status Żyje
Opis wyglądu
Barwa skóry Lekki pomarańcz, kremowe podbrzusze
Kolor Oczu Żółte

Chmuroskok - smok Valki.

WyglądEdytuj

Smok z gatunku Stormcutter. Występujący w filmie smok jest koloru bladopomarańczowego, a na brodzie ma błękitny pasek. Nad oczami ma parę wielkich, połączonych ze sobą rogów, zaś za nimi znajduje się kołnierz złożony z wielu płatów skórnych, przypominających grzywę.

Twarz smoka przypomina nieco twarz sowy.

Smok ten posiada dwie pary skrzydeł, druga znajduje się nieco z tyłu pod pierwszą, większą. Kiedy zwierzę leci, jego skrzydła układają się w kształt litery X. Posiada również dodatkową małą parę skrzydeł na ogonie, jak np. Nocna Furia.

Budowa jego ciała jest częściowo oparta na Nocnej Furii - upodabniają je błony ogonowe, mała para skrzydeł u nasady ogona, kształt skrzydeł, a także inteligencja.

CharakterEdytuj

Chmuroskok został wprawdzie wytresowany przez człowieka, jednak od początku życia żyje w swoim naturalnym środowisku, jako że jego jeździec, Valka, jest doskonałym smoczym treserem, żyjącym wśród skrzydlatych stworzeń i porozumiewającym się ich językiem.

Smok jest bardzo mądry i doświadczony, przede wszystkim w walce. W swoim życiu nauczył się żyć zarówno ze smokami, jak również w towarzystwie człowieka. Porozumiewa się ze swoim jeźdźcem bez słów, oboje stanowią idealną jedność podczas bitew. Na co dzień, Chmuroskok jest opanowany, lecz stanowczy. Budzi respekt u pozostałych smoków i pilnuje porządku.

Smoki
[[Plik:{{{Grafika1}}}|100x150px]]

Wszystkie: ChmuroskokCzaszkochrupErailHakokiełJot i WymSzczerbatekSztukamięsThornadoWichuraZeus

[[Plik:{{{Grafika2}}}|100x150px]]