FANDOM

UWAGA! Ta postać pochodzi z oryginalnej obsady filmu i jej opis nie musi zgadzać się z prawdą. Artykuł z prawdziwymi informacjami znajdziesz na JWS Wiki.

UWAGA! Zawartość na tej stronie może być skopiowana z naszej wiki. Jeśli chcesz zobaczyć oryginalny artykuł zajrzyj tam!

Klik
Valka
ValkaJWS2
Podstawowe informacje
Płeć Kobieta
Smok Chmuroskok
Przyjaciele ?
Klan Wandale
Status Żyje
Wygląd
Kolor Oczu Zielone
Kolor Włosów Brązowe
Wzrost Przeciętny
Waga ?
Broń Laska
Rodzina
Ojciec ?
Matka ?
Inni Czkawka (syn) Stoick ważki (mąż)

Valka - Matka Czkawki.

WygląEdytuj

Valka jest, w przeciwieństwie do większości kobiet wśród Wikingów, szczupła, średniego wzrostu o zwierzęcym sposobie poruszania się. Ma trójkątną twarz o delikatnych rysach, duże, zielone oczy oraz wąskie usta. Jej włosy są zaczesane w trzy warkocze, opadające na plecy.

Zwykłe ubranie stanowią brązowe spodnie, podłużna, żółta tunika, na którą najczęściej zakłada sztywny napierśnik, zaś wokół szyi owinięty ma futrzany, obszerny kołnierz. Buty są grube i wysokie, oplecione pomarańczową wstążką. Ramiona chronią duże, okrągłe naramienniki, zaś karawasze na rękach oraz buty posiadają dodatkowe ostre kolce, pomagające w walce jak i w obronie. Zazwyczaj nie nosi hełmu.

CharakterEdytuj

Przez dwadzieścia lat odizolowana od społeczeństwa i żyjąca wyłącznie wśród smoków, Valka swoimi zachowaniami znacznie bardziej przypomina smoka, niż człowieka. W stopniu doskonałym opanowała techniki ich tresury, a także komunikację niewerbalną. Potrafi wytresować oswoić nawet największe i najgroźniejsze gatunki, takie jak Oszołomostrach. Zna także nawet najgłębsze tajemnice każdego gatunku - pokazała nieświadomemu Szczerbatkowi jego zdolność do rozkładania swoich szpikulców na grzbiecie.

Valka jest silną, bezwzględną wojowniczą, jednak jest również kochającą matką i żoną.

Postacie
[[Plik:{{{Grafika1}}}|100x150px]]

Prawdziwe: Astrid HoffersonCzkawkaEretMieczyk ThorstonStoick WażkiSzpadka ThorstonSączysmark JorgensonŚledzik IngermanValka
Fikcyjne: Albrecht BewerlestBard BewerlestPhlegma BewerlestRognat Bewerlest

[[Plik:{{{Grafika2}}}|100x150px]]