FANDOM

UWAGA ! Ta postać nie pochodzi z oryginalnej obsady filmu. Niektóre informacje mogą być zmienione.
Zeus
Mr.Skrill
Podstawowe informacje
Rasa Smok
Gatunek Wandersmok
Płeć Samiec
Jeździec Rognat
Wiek 22 smocze lata
Status Żyje
Opis wyglądu
Barwa skóry Czarny z jasnym podbrzuszem (i fioletowymi elementami)
Kolor Oczu Żółty

Zeus jest smokiem Rognata.

WyglądEdytuj

Smok (jak wszystkie wandersmoki) jest czarny z fioletowymi elementami. Smok jednak jest większy od swoich kuzynów.

HistoriaEdytuj

Zeus pierwszy raz pojawia się w odcinku "Nocna Walka" ale jego historia jest znacznie dłuższa.

RognatEdytuj

Na rodzinnej wyspie Rognata nikt nigdy nie zabił smoka. Ludzie i smoki żyły w harmonii ale nie można powiedzieć, że smoki były tresowane. Kiedy Rognat dostał list od swego wuja mieszkającego na Berk bardzo zaciekawił się tresowaniem smoków, które opisał wuj. Podczas pewnej burzy na niebie znalazło się kilka wandersmoków, w tym i Zeus. Wandersmok był jeszcze młody więc silny piorun mógłby go ogłuszyć. Tak się też stało.Został trafiony przez piorun a następnie upadł na ziemię i złamał skrzydło. Widząc to Rognat podbiegł do smoka chcąc opatrzyć ranę [...]. Rognat często rażony był błyskawicami jednak nie poddawał się. W końcu Zeus uwierzył, że nic mu nie grozi ...

ImięEdytuj

Imię smoka pochodzi od greckiego boga piorunów Zeusa. Nie wiadomo skąd Rognat znał mitologię grecką. Imię smoka po raz pierwszy pojawia się w odcinku krzyk wściekłości.

Nie wszystkie informacje dotyczące Wandersmoków są prawdziwe.

GaleriaEdytuj

Smoki
[[Plik:{{{Grafika1}}}|100x150px]]

Wszystkie: ChmuroskokCzaszkochrupErailHakokiełJot i WymSzczerbatekSztukamięsThornadoWichuraZeus

[[Plik:{{{Grafika2}}}|100x150px]]